Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Torna la campanya ‘Allotjar-se a Banyoles té premi’ amb més descomptes i promocions

Com a gran novetat la campanya inclou descomptes i promocions a una desena de restaurants que s’han adherit en aquesta tercera edició

dimecres 03 abril 2024

Des del passat 1 d’abril i fins el 31 de desembre totes les persones que pernoctin a Banyoles podran beneficiar-se de la campanya ‘Allotjar-se a Banyoles té premi’, impulsada per l’àrea de Turisme i que torna amb més descomptes i promocions relacionats amb la cultura, l’oci i la gastronomia. Per primer cop, la campanya inclou a 9 establiments de restauració de la ciutat que ofereixen diferents promocions als visitants.

Un total de 20 establiments i empreses del sector diferents ofereixen 24 ofertes en el marc de la campanya ‘Allotjar-se a Banyoles té premi’, una iniciativa de l’àrea de Turisme que va néixer fa tres anys amb l’objectiu d’incrementar les pernoctacions als establiments d’allotjament de la ciutat. En aquesta tercera edició la campanya es consolida i incrementa el nombre d’empreses, així com d’ofertes que es classifiquen en activitats culturals i patrimonials, activitats lúdiques i restauració.

Anna Tarafa, regidora de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Banyoles ha destacat que “la principal novetat d’aquest any és que la campanya inclou 9 establiments de restauració que ofereixen diferents descomptes i avantatges”, a més d’afegir que “els establiments que han participat en les dues anteriors edicions estan satisfets amb el benefici que els hi ha comportat la campanya, i així ho demostra el fet que cada any s’hi sumen més empreses i proveïdors”.

Una altra de les novetats és a nivell de funcionament, i és que aquest any la butlleta amb els diferents cupons s’haurà d’anar a buscar a l’Oficina de Turisme, on es verificarà que la persona en qüestió s’allotja a Banyoles. Un cop feta aquesta comprovació es segellaran tots els cupons i els visitants disposaran de 15 dies per bescanviar aquells que ells vulguin.

La campanya va iniciar-se el passat dilluns 1 d’abril i per aquest primer trimestre de campanya s’ha confeccionat una nova edició amb un primer tiratge, tot i que la previsió és que se’n facin més per afegir aquells establiments i noves promocions que es vulguin adherir.

Bon balanç de Setmana Santa

Aprofitant la roda de premsa de presentació de la campanya la regidora de Promoció Econòmica també ha fet balanç de com ha anat la Setmana Santa, explicant que “tot i que hem tingut una Setmana Santa molt primerenca, i que la meteorologia ha estat molt variant, les xifres són molt semblants a l’any passat. Durant aquests dies, l’Oficina de Turisme ha atès al voltant de 2.000 persones”.

Tota la informació de la campanya, amb els diferents establiments adherits i tots els cupons, es poden consultar al web de.banyoles.cat