Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Retiment de Comptes de serveis, queixes, propostes o suggeriments

Resultats de la gestió de la valoració dels serveis, de les queixes, propostes o suggeriments presentades (ANY 2023)

Durant el 2023 s'han rebut un total de 309 queixes i suggeriments gestionades pel programa Attend.

QUADRE DE QUEIXES I SUGGERIMENTS 2023 PER CATEGORIA I ESTAT DEL TRÀMIT

GRÀFIC DE QUEIXES I SUGGERIMENTS 2023

_______________________________

Resultats de la gestió de la valoració dels serveis, de les queixes, propostes o suggeriments presentades (ANY 2022)

Durant el 2022 s'han rebut un total de 375 queixes i suggeriments gestionades pel programa Attend.

QUADRE DE QUEIXES I SUGGERIMENTS 2022 PER CATEGORIA I ESTAT DEL TRÀMIT

GRÀFIC DE QUEIXES I SUGGERIMENTS 2022

_______________________________

Resultats de la gestió de la valoració dels serveis, de les queixes, propostes o suggeriments presentades (ANY 2021)

Durant el 2021 s'han rebut un total de 474 queixes i suggeriments gestionades pel programa Attend.

QUADRE DE QUEIXES I SUGGERIMENTS 2021 PER CATEGORIA I ESTAT DEL TRÀMIT

GRÀFIC DE QUEIXES I SUGGERIMENTS 2021

___________________________________

Resultats de la gestió de la valoració dels serveis, de les queixes, propostes o suggeriments presentades (ANY 2020)

Durant el 2020 s'han rebut un total de 497 queixes i suggeriments gestionades pel programa Attend.

QUADRE DE QUEIXES I SUGGERIMENTS 2020 PER CATEGORIA I ESTAT DEL TRÀMIT

GRÀFIC DE QUEIXES I SUGGERIMENTS 2020