Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Atenció al ciutadà

  • Regidora: Clàudia Massó
  • Ubicació: Passeig de la Indústria, 25, planta baixa.
  • Telèfon: 972 57 00 50
  • A/e: oac@ajbanyoles.org

L'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) ofereix tota la informació disponible sobre l'administració municipal i la ciutat, així com la possibilitat de tramitar de manera integrada la majoria de les gestions municipals. L’OAC té funcions de registre general i de finestreta única. Per tant, s’hi poden presentar totes les sol·licituds i documents que s'adrecin a l'Ajuntament, així com aquelles que s'adrecin a òrgans de l’Administració General de l’Estat, de l’Administració de la Generalitat de Catalunya, a la Diputació de Girona, al Consell Comarcal del Pla de l’Estany o a gran part dels municipis del Pla de l’Estany.

L’horari d’atenció al públic de l’OAC de l’Ajuntament de Banyoles és de dilluns a dijous de 2/4 de 9 del matí a 3/4 de 7 de la tarda. Divendres de 2/4 de 9 del matí a 3 de la tarda. Horari d'estiu, de l'1 de juny al 12 de setembre, de dilluns a divendres laborables de 2/4 de 9 del matí a les 2/4 de 3 de la tarda.

També es poden realitzar tràmits municipals i lliurar documents a l’Ajuntament de forma telemàtica. Es pot fer a través de l’apartat "Seu Electrònica" del web, festius inclosos. En cas de què alguna persona vulgui lliurar presencialment alguna documentació a l'Ajuntament o registrar alguna entrada al Registre general el dissabte, dia hàbil a efectes d’administració pública, té la possibilitat d'adreçar-se a l'oficina local de Correus i utilitzar el seu servei de correu administratiu.


L’Oficina d’atenció al ciutadà, atén els ciutadans a la planta baixa de l’Ajuntament

Les principals tasques que és duen a terme des de l’Oficina d’Atenció al Ciutadà (OAC) són atenció al ciutadà, centraleta telefònica, padró d’habitants, registre general d’entrada i sortida de documents,  EACAT i finestreta única, tramitació dels informes d’accidents de circulació, tramitació dels informes d’arrelament social i de reagrupament familiar, correus, administració electrònica (gestió de continguts de la Seu electrònica, projecte ISAC,  Portal de Transparència, Programa d’avisos i suggeriments), control d’edictes/ E-tauler, objectes perduts, vehicles abandonats a la via pública, registre d’entitats de Banyoles, quines, i les targetes d’aparcament de persones amb discapacitat.


MEMÒRIA DE L'OAC I DE LA IMPLANTACIÓ DE LA FINESTRETA ÚNICA COM A MODEL INTEGRAT D’ATENCIÓ CIUTADANA 2013-15