Tardes de ciència. Les aigües de l’estany, d’on venen i cap on van?
Dia: dissabte, 14 de gener. Hora: 7 de la tarda. Lloc: Sala d’Actes del Museu Darder de Banyoles i en directe per youtube. A càrrec d’Enric Viñals (Facultatiu de Mines i Diplomat en Hidrologia Subterrània). Organitzen: Astrobanyoles, Museu Darder, Ajuntament de Banyoles. Amb el suport de: Diputació de Girona, Generalitat de Catalunya. Departament de Cultura. ACTIVITAT GRATUÏTA.
- https://banyoles.cat/ajuntament/ajuntament/informacio-municipal/agenda/tardes-de-ciencia-les-aigues-de-l2019estany-d2019on-venen-i-cap-on-van
- Tardes de ciència. Les aigües de l’estany, d’on venen i cap on van?
- 2023-01-14T19:00:00+01:00
- 2023-01-14T23:59:59+01:00
- Dia: dissabte, 14 de gener. Hora: 7 de la tarda. Lloc: Sala d’Actes del Museu Darder de Banyoles i en directe per youtube. A càrrec d’Enric Viñals (Facultatiu de Mines i Diplomat en Hidrologia Subterrània). Organitzen: Astrobanyoles, Museu Darder, Ajuntament de Banyoles. Amb el suport de: Diputació de Girona, Generalitat de Catalunya. Departament de Cultura. ACTIVITAT GRATUÏTA.
La ponència vol descriure les teories sobre l’origen de les aigües de l’Estany de Banyoles i contraposar-ne els punts febles amb els models conceptuals de la ciència hidrogeològica moderna, deixant fora de consideració aquells mites i fantasies esotèriques que circulen per l’imaginari popular.
- Quan? 14/01/2023 des de 19:00
- On? sala d'actes del Museu Darder
- Afegiu l'esdeveniment al calendari iCal