Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Comunicat sobre el coronavirus 14/04/20 a les 14:20

La comissió de seguiment de l’evolució de l’emergència sanitària de l’Ajuntament de Banyoles, reunida de nou avui dimarts al migdia, ha acordat informar de les següents mesures davant de l’alarma sanitària decretada pel COVID-19:

dimarts 14 abril 2020

• Davant la celebració del mercat setmanal demà dimecres, es mantindran les mesures de prevenció per evitar possibles contagis. En aquest sentit, el mercat continuarà limitat a productes alimentaris, es concentrarà a la plaça de les Rodes i no es permetrà tocar els productes per part dels clients, si els marxants no faciliten guants d’un sol ús. Cal recordar que els guants s’hauran d’utilitzar el que subministri cada parada.

Es recorda a la ciutadania la restricció de moviments als estrictament imprescindibles. Per tant, si els usuaris no necessiten comprar a mercat, no han d’anar-hi.

• D’altra banda, l’Ajuntament de Banyoles s’ha adherit al decàleg de la Federació de Municipis de Catalunya (FMC) i l’Associació Catalana de Municipis (ACM) amb propostes concretes per al món local i les administracions catalana i espanyola per reforçar el sistema sanitari, vetllar per les persones més vulnerables i impulsar l’economia després de la pandèmia.

Banyoles, 14 d’abril de 2020