🥇Oriol Cardona campió Olímpic!!
✨El banyolí Oriol Cardona ha aconseguit la medalla d’or als Jocs Olímpics d’Hivern 2026 en la modalitat d’sprint d’esquí de muntanya
dijous 19 febrer 2026
L’alcalde Miquel Noguer, l’equip de govern i tots els regidors i regidores se sumen a les felicitacions per aquesta fita històrica que ha aconseguit l’esportista de casa nostra i l’animen de cara a la propera modalitat, l’sprint per relleus.
Enhorabona Oriol!! 