Concessió d'ajuts als professionals afectats pel cessament obligatori de l'activitat per l'estat d'alarma ocasionat pel COVID-19
dijous 07 maig 2020
PROCEDIMENT PER SOL·LICITAR AJUDES “CONCESSIÓ D’AJUTS ALS PROFESSIONALS AFECTATS PEL CESSAMENT OBLIGATORI DE L’ACTIVITAT EN VIRTUT DEL REIAL DECRET 463/2020, 14 DE MARÇ 2020, PEL QUAL ES DECLARA L’ESTAT D’ALARMA PER LA GESTIÓ DE LA SITUACIÓ DE CRISI SANITÀRIA OCASIONADA PER LA COVID-19”
1. Sol.licitud
Descarregar la sol·licitud aquí:
Omplir-la i signar-la amb el certificat/segell electrònic i guardar el document a l’ordinador (si teniu problemes per omplir o signar la sol·licitud, feu servir el navegador CHROME) (si no disposeu de certificat/segell electrònic, mireu l’apartat 3)
2. Fitxa de creditor
Descarrega de la fitxa de creditor aquí:
En el cas que no sigueu proveïdors i no hagueu facturat mai per l’Ajuntament, caldrà que us descarregueu la fitxa de creditor, l’ompliu i la validi la vostra entitat bancària. A continuació l’escanegeu i la guardeu a l’ordinador. Si ja sou clients de l’Ajuntament, aquest pas no caldrà.
3. Instància genèrica
Clica aquí:
aneu a l’apartat de la dreta INICIA EL TRÀMIT i ompliu la instància (adjunteu la sol·licitud del COVID19 que teniu guardada a l’ordinador, les factures, document dades bancàries, etc.. i signeu la sol·licitud.
4. Guia de com enviar una instància a l'Ajuntament
Descarregar la guia del pas a pas:
GUIA DE COM ENVIAR UNA INSTÀNCIA
En el cas que no hagueu entrat mai cap sol·licitud de manera telemàtica o que no disposeu de signatura electrònica, consulteu la guia de com enviar una instància i seguiu els passos.