Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Comunicat sobre el coronavirus 12/06/20 a les 14:40

La comissió de seguiment de l’evolució de l’emergència sanitària de l’Ajuntament de Banyoles, reunida de nou avui divendres al matí, ha acordat informar de les següents mesures davant de l’alarma sanitària decretada pel COVID-19:

divendres 12 juny 2020

• Dins el pla de desconfinament de diferents equipaments municipals, i davant la previsió que la regió sanitària de Girona entri en fase 3 a partir del proper dilluns 15 de juny, el proper dilluns reobrirà l’Oficina de Turisme  situada a la pesquera número 10 de l’Estany de Banyoles. La reobertura de l’Oficina es farà dins l’horari habitual de l’equipament i després que s’hagin reforçat les mesures de seguretat, protecció i higiene.

L’horari de l’Oficina de Turisme serà de dilluns a diumenge de les 9 del matí a les 2 del migdia.

• D’altra banda, avui s’acaba el termini d’inscripcions als Casals d’Estiu de Banyoles inclosos dins el programa ‘Lleure per a tothom’. Des de l’Àrea de Joventut i les entitats i equipaments municipals participants, s’han ampliat els espais previstos per a les activitats dels casals per garantir que es puguin fer complint amb les mesures de distanciament social dictades pel Govern de  la Generalitat.

En la majoria dels casos, els nous espais s’han fet ampliant els equipaments municipals però, en el cas del casal ‘Que comenci!’ que ofereixen conjuntament l’Escola Municipal de Música i l’Aula de Teatre, es farà també en espais cedits per la Fundació Lluís Coromina. Concretament, algunes de les activitats es portaran a terme a l’Espai EatArt, situat a la plaça Major, pròxim a l’edifici de l’Escola Municipal de Música on es farà el casal.

Banyoles, 12 de juny de 2020