Xerrada. Tardes de ciència. Un meteoròleg aficionat enamorat de Banyoles. A càrrec de Josep Pascual, meteoròleg aficionat
Dia: dissabte, 9 de novembre. Hora: 7 de la tarda. Lloc: Sala d’actes del Museu Darder i en directe per Youtube. ACTIVITAT GRATUÏTA. Amb el suport de: Diputació de Girona, Generalitat de Catalunya. Departament de Cultura. Organitzen: Astrobanyoles, Museu Darder, Ajuntament de Banyoles.
- https://banyoles.cat/ajuntament/ajuntament/informacio-municipal/agenda/xerrada-tardes-de-ciencia-un-meteoroleg-aficionat-enamorat-de-banyoles-a-carrec-de-josep-pascual-meteoroleg-aficionat
- Xerrada. Tardes de ciència. Un meteoròleg aficionat enamorat de Banyoles. A càrrec de Josep Pascual, meteoròleg aficionat
- 2024-11-09T19:00:00+01:00
- 2024-11-09T23:59:59+01:00
- Dia: dissabte, 9 de novembre. Hora: 7 de la tarda. Lloc: Sala d’actes del Museu Darder i en directe per Youtube. ACTIVITAT GRATUÏTA. Amb el suport de: Diputació de Girona, Generalitat de Catalunya. Departament de Cultura. Organitzen: Astrobanyoles, Museu Darder, Ajuntament de Banyoles.
Josep Pascual es va aficionar a la meteorologia de ben petit, prenent dades de la temperatura del mar al seu poble natal, L’Estartit, a mitjans del s. XX. Va contactar amb experts per formar-se en per prendre i analitzar correctament les dades, formant-se de forma autodidacta. A partir de 1976 comença a prendre mesures a l’Estany de Banyoles. En la xerrada explicarà quins canvis s’han produït a l’Estany, especialment a nivell de temperatura de l’aigua, què ho ha provocat i com veu el futur si es manté la tendència actual de pujada de les temperatures.
- Quan? 09/11/2024 des de 19:00
- On? Sala d’actes del Museu Darder i en directe per Youtube
- Afegiu l'esdeveniment al calendari iCal