Dijous culturals. L’estructura complexa de les comunitats africanes. A càrrec de Dolors Terradas
Dia: dijous, 14 de maig. Hora: 5 de la tarda. Lloc: Sala d’Actes del Museu Darder. Més informació: Museu Darder de Banyoles, comunicaciomuseus@ajbanyoles.org; Tel. 972574467. ACTIVITAT GRATUÏTA. Organitzen: Àrea d'Acció Social de l'Ajuntament de Banyoles, Casal Cívic i Comunitari de Banyoles, Museus de Banyoles. Amb el suport de: Diputació de Girona, Generalitat de Catalunya. Departament de Cultura.
- https://banyoles.cat/ajuntament/ajuntament/informacio-municipal/agenda/dijous-culturals-l2019estructura-complexa-de-les-comunitats-africanes-a-carrec-de-dolors-terradas
- Dijous culturals. L’estructura complexa de les comunitats africanes. A càrrec de Dolors Terradas
- 2026-05-14T17:00:00+02:00
- 2026-05-14T23:59:59+02:00
- Dia: dijous, 14 de maig. Hora: 5 de la tarda. Lloc: Sala d’Actes del Museu Darder. Més informació: Museu Darder de Banyoles, comunicaciomuseus@ajbanyoles.org; Tel. 972574467. ACTIVITAT GRATUÏTA. Organitzen: Àrea d'Acció Social de l'Ajuntament de Banyoles, Casal Cívic i Comunitari de Banyoles, Museus de Banyoles. Amb el suport de: Diputació de Girona, Generalitat de Catalunya. Departament de Cultura.
Els diferents grups ètnics, lingüístics, locals i familiars de l’Àfrica subsahariana tenen unes estructures organitzatives internes molt pautades i complexes. Malgrat les diferències entre zones climàtiques i paisatgístiques , totes elles es caracteritzen per la seva organització familiar extensa, el seu arrelament al grup, familiar, d’edat, de procedència, que per un costat els hi ofereix sempre un sopluig i una estabilitat que rarament tenim nosaltres, però que per l’altra els hi limita molt les seves llibertats individuals. Àfrica està canviant a passes gegantines, però la cohesió social i familiar encara subsisteix, no sabem per quant de temps.
- Quan? 14/05/2026 des de 17:00
- On? Sala d’Actes del Museu Darder
- Afegiu l'esdeveniment al calendari iCal