Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Dijous culturals. Com desmuntar una democràcia segons Donald Trump

Dia: dijous, 12 de març. Hora: 5 de la tarda. Lloc: Sala d’Actes del Museu Darder. A càrrec de Salvador Martí i Puig, Catedràtic de Ciències Polítiques de la Universitat de Girona i investigador associat del CIDOB-Barcelona i de l'Institut d'Iberoamèrica de la Universitat de Salamanca. Més informació: Museu Darder de Banyoles, comunicaciomuseus@ajbanyoles.org; Tel. 972574467. Activitat gratuïta. Organitzen: Àrea d'Acció Social de l'Ajuntament de Banyoles, Casal Cívic i Comunitari de Banyoles, Museus de Banyoles. Amb el suport de: Diputació de Girona, Generalitat de Catalunya. Departament de Cultura.

  • Dijous culturals. Com desmuntar una democràcia segons Donald Trump
  • 2026-03-12T17:00:00+01:00
  • 2026-03-12T23:59:59+01:00
  • Dia: dijous, 12 de març. Hora: 5 de la tarda. Lloc: Sala d’Actes del Museu Darder. A càrrec de Salvador Martí i Puig, Catedràtic de Ciències Polítiques de la Universitat de Girona i investigador associat del CIDOB-Barcelona i de l'Institut d'Iberoamèrica de la Universitat de Salamanca. Més informació: Museu Darder de Banyoles, comunicaciomuseus@ajbanyoles.org; Tel. 972574467. Activitat gratuïta. Organitzen: Àrea d'Acció Social de l'Ajuntament de Banyoles, Casal Cívic i Comunitari de Banyoles, Museus de Banyoles. Amb el suport de: Diputació de Girona, Generalitat de Catalunya. Departament de Cultura.

S'exposarà quines són les claus per entendre l'arribada de D. Trump a la presidència dels EEUU per segona vegada i també la lògica (a vegades sorprenent) de les seves mesures en política internacional i domèstica. Per acabar es reflexionarà si la presidència de D. Trump és un episodi singular i estrambòtic de la política nord-americana (i occidental) o si és un punt d'inflexió i de canvi i, per tant, ens indica el camí del que passarà a partir d'ara.

  • Quan? 12/03/2026 des de 17:00
  • On? Sala d’Actes del Museu Darder
  • Afegiu l'esdeveniment al calendari iCal