Digitalitza't. Vine a fer-te l’idCAT mòbil
Dia: 4 de juny. Hora: de 18h a 19h. Lloc: al casal de barri de la Farga. Recomanem portar targeta sanitaria individual (TSI) , DNI/NIE, telefon mòbil. Organitza: Ajuntament de Banyoles, Generalitat de Catalunya i SEPE.
- https://banyoles.cat/ajuntament/ajuntament/informacio-municipal/agenda/digitalitzat-vine-a-fer-te-l2019idcat-mobil-1
- Digitalitza't. Vine a fer-te l’idCAT mòbil
- 2026-06-04T18:00:00+02:00
- 2026-06-04T23:59:59+02:00
- Dia: 4 de juny. Hora: de 18h a 19h. Lloc: al casal de barri de la Farga. Recomanem portar targeta sanitaria individual (TSI) , DNI/NIE, telefon mòbil. Organitza: Ajuntament de Banyoles, Generalitat de Catalunya i SEPE.

- Quan? 04/06/2026 des de 18:00
- On? al casal de barri de la Farga
- Afegiu l'esdeveniment al calendari iCal