Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Digitalitza't. Vine a fer-te l’idCAT mòbil

Dia: 4 de juny. Hora: de 18h a 19h. Lloc: al casal de barri de la Farga. Recomanem portar targeta sanitaria individual (TSI) , DNI/NIE, telefon mòbil. Organitza: Ajuntament de Banyoles, Generalitat de Catalunya i SEPE.

icat mobil.png

  • Quan? 04/06/2026 des de 18:00
  • On? al casal de barri de la Farga
  • Afegiu l'esdeveniment al calendari iCal