Curs de sortides ornitològiques
Dia: dijous, 13 de febrer. Hora: 19:30h. Lloc: Sala d’Actes del Museu Darder de Banyoles. Preu: 40 € (30 € socis de Limnos). Més informació: www.museusdebanyoles.cat / www.limnos.org. Organitza: Limnos. Amb el suport de: Diputació de Girona, Ajuntament de Banyoles i Generalitat de Catalunya.
- https://banyoles.cat/ajuntament/ajuntament/informacio-municipal/agenda/curs-de-sortides-ornitologiques
- Curs de sortides ornitològiques
- 2020-02-13T19:30:00+01:00
- 2020-02-13T23:59:59+01:00
- Dia: dijous, 13 de febrer. Hora: 19:30h. Lloc: Sala d’Actes del Museu Darder de Banyoles. Preu: 40 € (30 € socis de Limnos). Més informació: www.museusdebanyoles.cat / www.limnos.org. Organitza: Limnos. Amb el suport de: Diputació de Girona, Ajuntament de Banyoles i Generalitat de Catalunya.
Vols conèixer millor les comunitats d’ocells del nostre entorn i saber com evolucionen al llarg de l’any?
Durant aquesta sessió de presentació, es transmetrà informació més concreta sobre les sortides i el curs en general, des d’un punt de vista logístic, fins a recordar bones pràctiques al camp. També es justificaran els llocs i dates que s’han triat des d’un punt de vista ornitològic. Per acabar, es donarà informació bàsica sobre ornitologia i identificació, i s’avaluarà el nivell de l’alumnat per optimitzar el funcionament de les sortides.
- Quan? 13/02/2020 des de 19:30
- On? Sala d’actes del Museu Darder
- Afegiu l'esdeveniment al calendari iCal