Conversa olímpica: Oriol Cardona. Entrenament 360
Dia: dimarts, 2 de juny. Hora: 7 de la tarda. Lloc: Auditori de l'Ateneu. Organitza: Càtedra d'Esport i Educació Física - Centre d'Estudis Olímpics de la Universitat de Girona. Col·labora: Ajuntament de Banyoles i Diputació de Girona.
- https://banyoles.cat/ajuntament/ajuntament/informacio-municipal/agenda/conversa-olimpica-oriol-cardona-entrenament-360
- Conversa olímpica: Oriol Cardona. Entrenament 360
- 2026-06-02T19:00:00+02:00
- 2026-06-02T23:59:59+02:00
- Dia: dimarts, 2 de juny. Hora: 7 de la tarda. Lloc: Auditori de l'Ateneu. Organitza: Càtedra d'Esport i Educació Física - Centre d'Estudis Olímpics de la Universitat de Girona. Col·labora: Ajuntament de Banyoles i Diputació de Girona.
Campió olímpic en sprint i medalla de bronze en relleus mixtes als Jocs Olímpics d’Hivern de Milano-Cortina 2026 i referent internacional dels esports de muntanya, Oriol Cardona compartirà com treballa per assolir un alt rendiment esportiu des d’una perspectiva holística: entrenament, preparació física i mental, recuperació, tecnologia, presa de decisions i treball interdisciplinari.
La conversa comptarà amb la participació de l’equip tècnic de l’esportista: Víctor López Ros, Andrés Arroyo i Kilian Jornet. L'acte estarà moderat per Josep Maria Puig, periodista d'esports de TV3 i director del documental Oriol Cardona, Camí als Jocs.
Podeu seguir tota la informació actualitzada a través de la xarxa social de la Càtedra @udgceef
- Quan? 02/06/2026 des de 19:00
- On? Auditori de l’Ateneu
- Afegiu l'esdeveniment al calendari iCal